نحوه سرویس شیشه جلوی کولر گازی

نحوه سرویس شیشه جلوی کولر گازی

همچنین ممکن است بتوانید بادگیرها (تیغه های چرخشی که جریان هوا را هدایت می کنند) به واحدهای داخلی سرویس دهید. صورت و پشت آنها را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید. حتی می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که کولر گازی خاموش است!

نحوه تمیز کردن یونیت خارجی

کمپرسور خارجی را از هرگونه گل و گیاه دور نگه دارید و دائماً هر گونه برگ، کثیفی و کثیفی را از آن جدا کنید. قرار دادن یک سری جاروبرقی روی ورودی هوا می تواند به حذف گرد و غبار از داخل کمک کند. توصیه نمی کنیم که کولر گازی را برای سرویس قطعات داخلی باز کنید. این را به متخصصان حرفه ای آس بسپارید تا در اسرع وقت بهترین خدمات را به شما ارائه دهند!

نحوه سرویس کولر گازی باید به صورت مستمر و حرفه ای انجام شود. تکنسین ها سطح گاز کولر را بررسی می کنند، ترموستات را تست می کنند و از سالم بودن تمام اجزای داخلی مطمئن می شوند. این کار باعث افزایش عمر کولر گازی می شود. برخی از سازندگان توصیه می کنند که کولر گازی سالی یک بار سرویس شود. برخی دیگر معتقدند تا زمانی که دستورالعمل ها را رعایت کنید و فیلترها و دستگاه ها را به طور مرتب تمیز کنید، تنها در صورت بروز خطا به سرویس کولر گازی نیاز خواهید داشت!

متخصصین آس در فرآیند نحوه سرویس کولر گازی قطعات داخلی مانند کویل، پره و زهکشی را سرویس می دهند. اگر در یک محیط بسیار گرد و غبار یا مرطوب زندگی می کنید و مرتباً از اسپلیتر استفاده می کنید، ممکن است از میزان گرد و غبار و کپک در داخل سیستم تهویه مطبوع خود متعجب شوید. با به دام انداختن این گرد و غبار، عملکرد کولر کاهش می یابد، قارچ ها وارد خانه یا محیط کار شما می شوند و در صورت مسدود شدن لوله زهکشی یونیت داخلی، آب می چکد. تمیز کردن منظم فیلترهای گرد و غبار و باد و اجرای برنامه "خشک کردن" در صورت مجهز بودن به اسپلیت می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند، اما یک سرویس تمیز کردن حرفه ای و گاه به گاه ممکن است ایده خوبی باشد.

هزینه سرویس کولر گازی را محاسبه کنید

زمان سرویس کولر گازی:

پس از هر دوره استفاده: در صورت مجهز بودن کولر، از برنامه خشک کن استفاده کنید. این برنامه رطوبت متراکم را در تبادل حرارت تبخیر می کند و از ایجاد بو و قارچ جلوگیری می کند. دو سال: صفحات فیلتر گرد و غبار را در داخل سیستم اسپلیت یا طبق دستورالعمل سیستم کانال خود تمیز یا تعویض کنید. (این کار را زمانی انجام دهید که کولر گازی روشن است، اگر در محیط پر گرد و غبار زندگی می کنید، یا اگر متوجه کاهش قابل توجهی در عملکرد کولر شدید). فیلترهای اضافی را طبق دستورالعمل تمیز کنید، مانند فیلترهای هوا. یونیت داخلی یا هر مجرا یا دریچه ای را با یک پارچه مرطوب هم در داخل واحد (تا حد امکان به راحتی در دسترس) و هم در خارج از آن پاک کنید.
سالانه: یونیت خارجی را سرو کنید و در صورت لزوم هرگونه کثیفی و انسداد را از بین ببرید.
مناطق تحت پوشش سرویس کولر گازی در تهران:

  1. سرویس کولرگازی بلوار فردوس
  2. سرویس کولر گازی شمال تهران
  3. سرویس کولر گازی مرزداران
  4. سرویس کولر گازی غرب
  5. سرویس کولر گازی ولنجک
  6. سرویس کولر گازی نازی آباد
  7. سرویس کولر گازی در غرب تهران
  8. سرویس کولر گازی شهرک اکباتان
  9. سرویس کولر گازی شهران
  10. منطقه خدمات کولر گازی 17
  11. تعمیر و سرویس کولر گازی غرب تهران
  12. سرویس کولر گازی غرب تهران
  13. سرویس کولر گازی یوسف آباد
  14. سرویس کولر گازی شهرک غرب
  15. سرویس کولرگازی در گیشا
  16. سرویس کولر گازی شهری
  17. سرویس کولر گازی صادقیه
  18. سرویس کولر گازی شرق تهران
  19. سرویس کولر گازی سهروردی
  20. سرویس کولر گازی چهاردانگه
  21. سرویس کولرگازی حکیمیه
  22. سرویس کولر گازی تهرانپارس
  23. سرویس کولر گازی تهرانسر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: